RADA - Intīmais fitness sievietēm ®

Sievišķīgi  iegurņa pamatnes muskulatūras treniņi sievietes reproduktīvajai veselībai, auglībai un hormonālajam līdzsvaram

Ar manis izstrādāto iegurņa pamatnes muskulatūras attīstīšanas programmu un lekcijām, es palīdzu sievietēm atjaunot iegurņa pamatnes muskulatūras spēku un elastību, kā arī palīdzu izprast norises sievietes ķermenī, it īpaši klēpī. Iegurņa pamatnes muskulatūras vājuma pazīmes izpaužas kā urīna nesaturēšana, hemoroīdi, dzemdes un maksts noslīdējumi, diastāze, sāpes muguras lejas daļā, saspringums iegurņa pamatnes muskulatūrā, zems libido un pat dzīves prieka zudums. Ar sievietes ķermenim piemērotiem vingrinājumiem iegurņa pamatnes muskulatūrai, sieviete iemācās pieņemt un akceptēt savu ķermeni, stiprina iegurņa pamatnes, maksts gludi muskulatūru, vēdera preses lejas daļas muskulatūru un dziļo korsetes muskulatūru, kā arī attīsta gurnu un visa ķermeņa lokanību un kustīgumu. Veicot šos vingrinājumus sievietē mostās pašpārliecinātība, dzīves prieks, veselīga seksualitāte, radošums un libido.
Intīmais fitness ir ne tikai iegurņa pamatnes muskulatūras attīstīšanas programma, bet arī zināšanas, kā šīs kustības likt lietā, lai iepazītu sava ķermeņa baudas potenciālu, kā arī izmantotu kustības intīmās tuvības laikā. Ar laiku šīs zināšanas kļūst par dzīves veidu, kas iekļauj mīlestības pilnas zināšanas par norisēm sievietes ķermenī, paļaušanos uz ķermeņa iekšējo gudrību un atbildības uzņemšanos par savu ķermeni.

Iegurņa pamatnes muskulatūras loma sievietes dzīvē.

Iegurņa kustīgums un iegurņa pamatnes muskulatūras veselīgs tonuss ir svarīgi aspekti sievietes reproduktīvajai veselībai. Mūsdienu sēdošais dzīvesveids vistiešākajā veidā degradē mūsu iegurni un dzīvības procesus tajos. Ilga sēdēšana, nekustīgs dzīvesveids, liekais svars, sava ķermeņa nepieņemšana, nepiemērotas sporta nodarbības ir galvenie iemesli, kā sievietes nodara pāri savai sievišķīgajai veselībai.

Iegurņa pamatnes muskulatūra ir pamats, kas tur urīnpūsli, taisnās zarnas izvadu un maksti. Ja iegurņu pamatnes muskulatūra ir atslābusi, tad tā vistiešākajā veidā atstāj iespaidu uz šiem orgāniem, izraisot urīna nesaturēšanu, hemoroīdus, dzemdes un maksts sieniņu noslīdējumus. Atjaunojot iegurņa pamatnes muskulatūras veselīgu tonusu, pāriet arī tādi problēmas kā urīna nesaturēšana un hemoroīdi. Spēcīga iegurņa pamatnes muskulatūra ir arī vislabākā profilakse dzemdes un maksts sieniņu noslīdējumiem.

Kā izskatās iegurņa pamatnes muskulatūra un kur tā atrodas?

Iegurni veido divi zarnu kauli un sēžas kauli, krusta kauls, astes kauls, kaunuma (baudas) kauls un divi pēdējie jostas skriemeļi. Sievietes iegurnis un iegurņa dobums ir mazliet platāks nekā vīriešiem. Vizuāli mēs iegurni varētu salīdzināt ar bļodu, kuras apakša ir atvērta.



Iegurņa atvērums ir noklāts ar vairākām muskuļu kārtām, lai sargātu un rūpētos par iekšējo orgānu saturēšanu, bet vienlaicīgi arī nodrošinātu pietiekamu elastību brīdī, kad sieviete sastopas ar vienu no galvenajiem izaicinājumiem sievietes ķermenim - dzemdībām. Iegurņa muskuļus iedala iekšējos un ārējos. Šajā ierakstā es pievēršos tikai iekšējiem. Lielos vilcienos un vienkāršības labad var teikt, ka iegurņa pamatnes iekšējo muskulatūru veido trīs kārtas. Šī arī ir tā noslēpumainā un maģiskā muskulatūra, kuru iemācamies darbināt apmācību laikā. Šai muskulatūrai nav iespējamas lielas kustības, bet mazās kustības un pulsācijas paveic lielus brīnumus, jo iedarbojas uz visu ķermeni.

Attēlā iekšējās iegurņa pamatnes muskulatūras kārtas, kuras iemācāmies aktivizēt apmācību laikā:


Protams, ķermenis jāskata kopumā, tāpēc pirmais solis apmācībā ir iemācīties pareizi, precīzi un efektīvi iedarbināt iegurņa pamatnes muskulatūru. Vēlākos posmos mēs pievēršamies arī ārējiem iegurņa pamatnes muskuļiem, gurnu kustībām, vēdera kurstībām, krūšu kurvja kustībām un elpošanai, kas viss atstāj labvēlīgu iespaidu uz sievietes klēpi un kopējo labsajūtu.

Kāpēc intīmais fitness labvēlīgi ietekmē libido un auglību?

Intīmā fitnesa laikā tiek maigi iekustināts mazais iegurnis, uzlabojot asinsriti un limfas kustību tajā, kā arī iekšējos punktus, kas atbildīgi par laimes hormonu izdalīšanos sievietes ķermenī. Tāpēc šo treniņu potenciāls ir nenovērtējams sievietes labsajūtai, reproduktīvajai veselībai un hormonālajam līdzsvaram.

Apasiņojoties mazā iegurņa orgāniem, tie kļūst veselīgāki un jutīgāki, un roku rokā ar auglību ceļas arī libido. Libido, auglība, hormonālais līdzsvars un sievietes veselība ir savstarpēji viens ar otru saistīti un viens nav iespējams bez otra.

Iegurņa kaulu kustīgums.

Viena no svarīgākajām funkcijām, ko nodrošina iegurnis, ir iešana un stabila stāvēšana. Tieši iegurņa spēja noturēt cilvēku vertikālā stāvoklī padara cilvēku atšķirīgu no daudziem citiem siltasiņu zīdītājiem. Ir iespējams vērot, ka cilvēki, kuri uztur labu stāju un aktīvu dzīvesveidu, ir stalti un aktīvi arī dzīves pilnbriedā un nogalē. Savukārt tie cilvēki, kuri sakumpst, parasti vairs neiztaisnojas.

Tādējādi var teikt, ka vesels un kustīgs iegurnis ir simbols pilnvērtīgai un veselai cilvēka dzīvei un kaut kādā veidā tā stāvoklis liecina par vēlmi dzīvot un darboties.

Iegurņa locītavu kaulu elastīgums un kustīgums spēlē izšķirošu lomu veiksmīgās dabīgās dzemdībās, jo bērniņam bīdoties cauri iegurnim, veseli un elastīgi kauli paveras, tādējādi atvieglojot bērniņa ienākšanu pasaulē gan māmiņai, gan pašam bērnam.

Treniņu laikā sieviete apgūts kustības, kas uztur iegurņa kustīgumu.

Treniņu ietekme uz mēnešreizēm.

Mūsdienās ļoti daudzas sievietes izjūt diskomfortu un sāpes pirms mēnešreizēm vai mēnešreižu laikā, kā arī menstruālā asiņošana ilgst vairākas dienas. Intīmā fitnesa viens no jūtamākajiem ieguvumiem ir mēnešreižu sāpju mazināšanās, kā arī vērojama cikla un asiņošanas saīsināšanās. Tas ir saistīts ar sievietes cikla pirmo fāzi: ja iegurņa pamatnes muskulatūra, maksts un attiecīgi arī dzemde ir labi apasiņota, tā ir aktīvāka un tai ir vairāk spēka veikt savu uzdevumu un ar dzemdes muskulatūras kontrakcijām izvadīt cikla laikā sakrāto gļotu un menstruālo asiņu “vezumu”.

Psihoemocionālā līmenī saasināto PMS sindromu samazināšanās ir skaidrojamas ar to, ka semināru un treniņu laikā sieviete iemācās pieņemt savu ķermeni un norises tajā. Holistiskajā medicīnā pastāv uzskats, ka ķermeņa zona, kura tiek noliegta vai kurai netiek pievērsta nepieciešamā uzmanība, signalizē ar sāpēm un problēmām šajā zonā. Tiklīdz kā sieviete sāk pieņemt savu ķermeni un procesus tajā, notiek izlīgšana ar savu ķermeni un attiecīgo problēmu simptomi var mazināties.

Treniņu ietekme uz sievietes hormonālo līdzsvaru.

Auglīgajā periodā sievietes hormonālo fonu galvenokārt nosaka procesi olnīcās, kā arī makstī atrodas vairāki receptori, kurus stimulējot, attiecīgi labvēlīgi tiek ietekmēta sievietes hormonālais līdzsvars. Tāpēc intīmais fitness, kura laikā tiek gan maigi iekustināts iegurnis, gan sieviete apzināti pievēršas šai zonai, tas atstāj jūtami labvēlīgu ietekmi un hormonu spēlēm un attiecīgi sievietes pašsajūtu.

Kā notiek treniņi?

Sieviete iemācās pareizi ievilkt un atslābināt iegurņa pamatnes muskulatūru, apgūst elpošana tehnikas, kas iedarbina muskulatūru mazajā iegurnī, iemācās gurnu un vēdera kustības, kas attīsta iegurņa kaulu un vēdera elastību, jogas asanas un elpošana hormonālās sistēmas līdzsvarošanai, dziļo meditāciju enerģijas līdzsvarošanai un sava ķermeņa pieņemšanai.


Treniņos izmantotās tehnikas nāk no fizioterapijas, hormonu līdzsvaru jogas un vēderdejām. Tā ir metode, kā atmodināt savu sievišķību šī vārda vistiešākajā nozīmē.

Treniņu laikā iespējams vingrot ar speciālu iegurņa pamatnes muskulatūru attīstošu trenažieri Kunda, kas treniņu padara vēl efektīvāku caur to, ka viegli tiek stimulēts maksts kanāls un dzemdes kakls, kas dod neatkārtojamas sajūtas ķermenī un stipirna klēpja sajūtu no iekšpuses. Tomēr programmu iespējams apgūt arī, neizmantojot trenažieri.

Treniņi kā gatavošanās gaidībām.

Uzsākot treniņus pirms grūtniecības, sievietei būs vieglāk gatavoties dzemdībām, jo viņa būs iemācījusies pārvaldīt un uzticēties sava ķermeņa iekšējai gudrībai un likumiem.

Trenētai sievietei pēc dzemdībām notiek ātrāka maksts muskulatūras elastības atjaunošanās un dzīšanas procesi.

Tomēr gaidību laikā treniņi ir jāpārtrauc! Šis ir laiks, kas sieviete vairāk koncentrējas uz mierīgām kustībām un meditācijām par gaidāmo svarīgo notikumu.

Treniņu ietekme uz intīmajām attiecībām.

Iepazīstot savu ķermeni un tā reakcijas uz noteiktām kustībām, sieviete sāk vairāk ieklausīties sevī un savā ķermenī. Viņa sāk sajust savas patiesās vajadzības un par tām runāt. Jauniegūtās praktiskās zināšanas par muskuļu un gurnu kustībām caur sievieti atver pārim vārtus uz jaunu līmeni intīmajās attiecībās.

Ja sievietes visā pasaulē sāktu nodarboties ar intīmās muskulatūras treniņiem, iespējams, šķirtu ģimeņu un sieviešu slimību skaits krietni vien samazinātos.

Treniņu ietekme uz sava ķermeņa un klēpja pieņemšanu.

Sava klēpja apjausma, pieņemšana un iekšējā sajušana ir viens no svarīgākajiem ieguvumiem no intīmā fitnesa treniņiem. Sākot darbināt intīmo muskulatūru līdzi nāk arī šī personīgā pieredze - šis ir mans klēpis, tas ir dzīvs, sajūtīgs un baudpilns.

Īpašā pievienotā vērtība treniņos ir trenažieris Kunda, jo vingrojot ar to, iegurņa pamatnes muskulatūras attīstīšani klāt nāk maksts kanāla un dzemdes kakla stimulācija un sajušana. Caur to arī klēpis atveras sajūtībai un dziedinās, īpaši, ja pagātnē ir bijušas agresīvas vai vardarbīgas ielaušanās sievietes klēpī. Caur šo pieredzi sieviete iemācās pieņemt, mīlēt un baudīt savu ķermeni un to sajūt arī visi apkārtējie.

Visas ģeniālās lietas ir vienkāršas. Sievietes labsajūtas un baudpilnas būšanas pamatā ir šīs mazās iegurņa pamatnes msukulatūras kustības jeb pulsācijas.

Kad būs jūtami pirmie rezultāti?

Uzsākot treniņus, rezultāti ir sajūtami jau pat pēc pāris reizēm. Sākot nodarboties ar šo "sporta veidu", sieviete sajūt, kā burtiski atdzīvojas viņas reproduktīvie orgāni, uzlabojas pašsajūta un reproduktīvā veselība, normalizējas maksts mikroflora, hormonālais līdzsvars, parādās patīkamas izmaiņas seksuālajā dzīvē.

Caur sava ķermeņa apzināšanos un jaunu kustību iepazīšanu, sakārtojas arī psihoemocionālie jautājumi, kas saistīti ar šo zonu: sazemēšanās jeb stabilitātes sajūta, psihoemocionālā stabilitāte, sava ķermeņa pieņemšana, sevis apzināšanās, radošums, veselīga seksualitāte, vēlme darboties un dzīvot.

Caur miera atrašanu sevī, nevis, meklējot to ārējos apstākļos, sakārtojas attiecības ar apkārtējiem ģimenē: vīru, vecākiem, bērniem un vēlāk arī draugiem un draudzenēm, paziņām un pat darba kolēģiem.

Trenējoties, sieviete visefektīvākajā veidā paildzina savu jaunību, uztur tonusā ādu un labi izskatās.

Ja vien mēs kaut kā varam izmainīt pasauli, tad tikai, mainoties pašām, un intīmais fitness, caur sava ķermeņa apzināšanos un tā izbaudīšanu, ir lielisks veids, kā mainīt savu pasauli uz harmonisku, baudpilnu, dzīvesprieka pilnu būšanu.

Atbildības uzņemšanās par savu ķermeni.

Intīmais fitness nozīmē arī atbildības uzņemšanos par savu ķermeni, nevis šo sievietei tik svarīgo jomu atstāt tikai ārstu ziņā.

Apmācības laikā sieviete saņem informāciju, kas palīdz izprast un atpazīt dabīgās norises viņas ķermenī. Tieši zināšanas un atbildība par savu ķermeni kopā ar iejūtīga ginekologa zināšanām dos sievietei pozitīvu rezultātu savas reproduktīvās veselības uzturēšanai.

Kam piemēroti treniņi?

Sievietei jebkurā vecumā, jo mazais iegurnis ir sievietes veselības un harmonijas garants, neatkarīgi no tā, kurā dzīves posmā sieviete atrodas.

Kam apmācība un treniņi nav piemēroti?

Grūtniecības laikā, laikā uzreiz pēc dzemdībām, ja ir hroniskas urīnpūšļa saslimšanas akūtā stadijā, ja ir ļoti smagas psihoemocionālās traumas, kas saistītas ar smagām operācijām vai vardarbību.

Ja šaubāties par apmācības un treniņu uzsākšanu, vispirms konsultējaties ar savu ģimenes ārstu vai ginekologu.

Semināri ir veidoti tā, lai pēc apmācības sieviete var darboties patstāvīgi. Ja pēc laika parādās nepieciešamība iegūtās zināšanas atkārtot, ir iespēja apmeklēt regulāros iegurņa pamatnes attīstīšanas treniņus sievietēm Pelvic Sense. Iegūtās prasmes vēlāk var izmantot un uzturēt ikdienā. Tāpat jauniegūtās zināšanās var pielietot vēderdeju, mandalu deju vai jogas nodarbībās, tādējādi tās padarot krāsainākas, dziļākas un efektīvākas.


Kā izvēlēties kursus un uzsākt apmācību?

    
©SIA APGADS RADA 2016 ®    

 .