Iegurņa pamatnes muskulatūras treniņus ar trenažieri nedrīkst izpildīt:

  • mēnešreižu laikā (drīkst vingrot bez trenažiera);
  • grūtniecības laikā;
  •  ja ir ļaundabīgi audzēji reproduktīvajos orgānos;
  • ja ir hroniski iekaisumi akūtā stadijā vai ginekoloģiskas saslimšanas, kurām nepieciešama ārsta uzraudzība vai ķirurģiska iejaukšanās;
  •  ja ir infekciju saslimšanas;
  •  ja ir seksuāli transmisīvās saslimšanas;
  •  ne ātrāk kā 6 nedēļas pēc dzemdībām un ja nav plīsumi vai šuves, saskaņojot ar savu ginekologu;
  • ja nesen ir bijušas jebkāda veida ķirurģiska iejaukšanās;
  •  ja sievietei ir cietusi no vardarbības, pirms apmācības uzsākšanas konsultēties ar psihologu;
  •  ja pēdējo 3 mēnešu laikā ir bijušas operācijas vai ārsts aizliedzis sportiskas aktivitātes vai dzimumattiecības.

Ja sieviete menopauzes laikā vai pēc menopauzes vēlas vingrot ar trenažieri, tad viņai ir jāizvēlas vai nu trenažieris nedzemdējušām sievietēm vai piepūšamo trenažieri.

Vingrojumu laikā aizliegts "spiest" vēdera presi vai aizturēt elpu!!! Tas izraisa spiedienu vēdera dobumā un rada papildus slodzi iegurņa pamatnes muskulatūrai, kā arī risku reproduktīvo orgānu noslīdēšanai!!! Ja jums ir radušās šaubas, nekavējoties pārtrauciet treniņus un konsultējaties ar speciālistu!

Sievietēm ar vaginisma pazīmēm nepieciešama īpaša apmācība, kas balstīta uz atslābināšanās tehnikām, tapēc lūgums par to informēt pirms apmācību uzsākšanas vai būt gatavām, ka treniņu laikā atklāsies saspringuma pazīmes.

Uzākot treniņus, treniņu ilgums ar trenažieri nedrīkst pārsniegt 15 min. un tas jākāpina pakāpeniski, ņemot vēra savu psihiski emocionālo stāvokli un ķermeņa signālus.

Treniņu uzsākšanas pirmajā periodā NEDRĪKST TRENĒTIES KATRU DIENU AR TRENAŽIERI!!!

Sievietes dabā ir aizrauties ar jaunām lietām, bet uzsākot intīmā fitnes treniņus - "MAZĀK IR VAIRĀK" un svarīgi ir ieklausīties sava ķermeņa signālos! Necenšaties nedēļas laikā apgūt to, ko neesat darījušas 20,40,60 vai vairāk gadus!


Intīmais fitness neaizstāj ārsta padomu, un to nevar izmantot ārsta noteiktās ārstēšanas vietā. Ja jums ir konkrēta veselības problēma, kā arī jebkuru šaubu vai jautājumu gadījumā, pirms treniņu uzsākšanas konsultējaties ar savu ginekologu, ģimenes ārstu vai, nepieciešamības gadījumā, psihologu!

    
©SIA APGADS RADA 2016 ®    

 .