KĀ UZSĀKT APMĀCĪBU UN IZVĒLĒTIES KURSUS?

1. solis 

TEORIJA "Iegurņa pamatnes un maksts muskulatūra, ievads apmācības sistēmā".
ON-LINE TEORIJAS APMĀCĪBAS KURSS.
Šo kursu tu vari apgūt sev izdevīgā laikā on-line režīmā divu nedēļu garumā.

un "Intensīvais seminārs I. PRAKSE".
PRAKTISKAIS SEMINĀRS AR VAI BEZ TRENAŽIERA KUNDA.

2. solis - (pēc vismaz nedēļas patstāvīgas vingrināšanās)
"Intensīvais seminārs II. PRAKSE".
PRAKTISKAIS SEMINĀRS AR VAI BEZ TRENAŽIERA KUNDA.

3. solis - (var apmeklēt gan uzreiz pēc II. PRAKSES vai pēc kāda laika patstāvīgu treniņu)
"Intensīvais seminārs III. PRAKSE".
PRAKTISKAIS SEMINĀRS AR VAI BEZ TRENAŽIERA KUNDA.

Jau pēc I. prakses iespējams piedalīties treniņos - Pelvic Sense. Treniņu laikā tiek atkārtotas un nostirprinātas intensīvo semināru laikā iegūtās iemaņas, kā arī apgūtas jaunas, dejiskas gurnu kustības, kas iedarbina dziļo muskulatūru. Treniņi ir laba iespēja motivēties jauniem sasniegumiem un uzturēt sevi formā kopā ar līdzīgi domājošām.

AR PRIEKŠZINĀŠANĀM

Ja pēc visa apgūtā sieviete vēlas doties vēl dziļāk savas muskulatūras spēju attītīšanā un nostiprināt (t.i., piebriedināt un padarīt jutīgāku) maksts muskulatūru visā tās garumā, tad apmēram pēc vismaz 3 mēnešu aktīviem treniņiem ar trenažieri KUNDA, iespējams palielināt intensivitāti un apgūt kursu ar daudzfunkcionālo trenažieri - Intīmais fitness ar daudzfunkcionālo trenažieri. Šīs nodarbības notiek individuāli vai mazās grupās.

Papildus daudzfunkcionālajam trenažierim iespējams attīstīt maksts kanāla elastību arī vaginālajām lodītēm.


IETEIKUMS VISĀM IESĀCĒJĀM - MAZĀK IR VAIRĀK!!!
Lai arī šī tēma, semināri un treniņi sievietes iesākumā apbur ar neskaitāmām pozitīvajām pārmaiņām fiziskajā un emocionālajā ķermenī, NESTEIDZIES UN NEFORSĒ! Ieklausies savā ķermenī, nepārkāp robežas, ja ķermenis reaģē ar brīdinājuma signāliem! Ļauj šai dziedinošajai enerģijai, klēpja apziņai un izmaiņām ieplūst tavā dzīvē mierīgi un pakāpeniski.

Rada

    
©SIA APGADS RADA 2016 ®    

 .