Intensīvs praktiskais seminārs - II. PRAKSE.

SEMINĀRA MĒRĶIS: gurnu un vēdera kustības, dažādu maksts zonu aktivizēšana, statika, muskulatūras elastīguma attīstīšana un atbrīvošanās tehnikas.

Iegurņa pamatnes muskulatūras attīstīšana nozīmē ne tikai tās savilkšanu un atlaišanu ("muskuļu kačāšanu"), bet arī muskulatūras elastības un atslābināšanās tehniku apguvi. Tikai pateicoties šīm tehnikām iegurņa pamatnes muskulatūras kustības sāks ieņemt patstāvīgu vietu sievietes ikdienā pat bez speciāli treniņiem iedalīta laika, kļūstot par sievietes dzīves stilu. Īpaši, ja sieviete izvēlas turpināt intensīvi strādāt ar trenažieriem, tad atbrīvosanās un atslābināšanās tehnikas ir OBLIGĀTAS.

GURNU KUSTĪBAS. Parasti sievietes neaizdomājas, ka katra grunu kustība atsstāj iespaidu uz IPM jeb precīzāk, ka mūsu ķermeņa kustības aizsākums ir iegurnis un IPM. Semināra laikā apgūsim svarīgākās gurnu kustības no vēderdejām. Noteiktas gurnu kustības no vēderdejām efektīvi aktivizē iegurņa pamatnes muskulatūru, maksts muskulatūru un veido skaitas kustības ar vēderu, atklājot mums noslēpumu pašām par savu ķermeni, ka IPM muskulatūra tiek maigi un efektīvi iedarbināta arī ar katru apzinātu grunu kustību. Pareizi izpildīti vingrojumi sniedz sievietei tūlītēju labsajūtu un baudu, īpaši veicot šīs kustības ar trenažieri KUNDA, jo tad papildus kustību iedarbībai tiek stimulēta maksts un dzemdes kakls. Dzemdes kakla stimulācija sievietes organismā atbrīvo baudilnus hormonus, kas atbild par apmierinājuma sajūtu, radošumu, sevis pieņemšanu, auglību un dzīvotprieku. Apgūstot šīs kustības, jūsu individuālie treniņi būs ne tikai "sausi" vingrinājumi, bet gan kļūs par baudpilnu deju un sarunu ar savu ķermeni.

VĒDERA KUSTĪBAS. Sievietes vēders tāpat kā iegurņa pamatnes muskulatūru mūsdienās ir kļuvusi par tabu zonu, masu medijiem kultivējot vīrišķā "perfektā vēdera" vizuālizāciju kā tas pieņemts vīriešu pasaulē - stingru, muskuļotu sešpaku vai astoņpaku. Sievietes ļoti cieš no šī masu mēdiju un fitnesa klubos klutivētā viedokļa un tāpēc jūtās vai nu nepilnvērtīgas, resnas, nepareizas vai arī cenšās sasniegt kādu no "pakām". Tomēr tādam nav jābūt sievietes vēderam. Sievietes vēders ir mīksts, kustīgs un elastīgs un katra tā kustība ir maģiska. Īpaši elastība ir sievietes vēdera visīpašākā no dabas dotā īpašība, kuras visskaistākā izpausmes forma un uzdevums ir sievietes grūtniecības laikā. Parastajā vīriešu vadītajā fitnesā apgūtie vingrinājumi, kas vērsti uz vēdera taisnā muskuļa attīstīšanu tieši otrādi traucē sievietes vēdera dabisko funkciju veikšanai, kā arī rada problēmas pēcdzemdību periodā, kad muskuļi nav tik elastīgi, lai sarautos atpakaļ, veidojot diastāzi, brukas un tūskas. Šajā seminārā mācīsimies iemīlēt un pieņemt savu vēderu, kā arī apgūsim sievišķīgas vēdera kustības, no kurām būs sajūsmā pati sieviete un arī viņas partneris..

ELPOŠANAS NOZĪME IPM ATTĪSTĪŠANĀ. Šajā seminārā īpašu uzmanību pievērsīsim elpošanai, jo tieši caur pareizu un apzinātu elpošanu ir iespējams panākt gan IPM, gan intīmās muskulatūras viļņošanos un aktivizāciju. Sieviete šī semināra laikā uzzinās šādus aspektus: Kāda elpošana ir veselīga? Kā pareizi elpot, lai iekustīnātu vēderu un grunus? Kā elpot baudpilni? Kā elpot sinhroni ar partneri? u.c.

Tāpat šajā seminārā sieviete apgūst arī I. praksē apgūto vingrinājumu intensīvāku izpildi, korektu statisko vingrojumu izpildi (turēšanu), "daudzstāvu" vingrinājumus, atslābināšanos un nepieciešamās elpošanas tehnikas dziļās muskulatūras iedarbināšanai un attīstīšanai. 

Vislabāk, ja starp I. un II. PRAKSI ir vismaz viena nedēļa laika (vai ilgāks laiks), kurā jūs esat patstāvīgi vingrojušas. Padziļinātas tehnikas ir iespējams apgūt tikai tad, ja muskuļi ir ieguvuši stabilu tonizāciju un darbojas automātiski, bez saspringtas domāšanas un koncentrācijas. Jūtamu rezultātu jūs pamanīsiet jau pēc I. PRAKSES, tomēr, ja neiziesiet II. PRAKSI, paliksiet pusceļā.

Šajā seminārā varat piedalīties arī bez trenažiera,  tādējādi apgūstot katrai sievietei tik nepeiciešamās pamatiemaņas.

Maksimālais dalībnieču skaits grupā -10, minimālais dalībnieču skaits grupā - 3.

Dalība seminārā tikai sievietēm, kuaras apmeklējušas I. Praksi.

 Reģistrēties semināram

    
©SIA APGADS RADA 2016 ®    

 .